Продавець Valensia-Parfum розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
841 відгук
Увага! Умови відправки та обробки замовлень
Детальніше
Valensia Parfum косметика і парфумерія оптом.
+380 (63) 441-61-77
+380634416177

Поширені питання

  • Сума мінімального замовлення?

    Сума мінімального замовлення 500 грн.
  • Що робити якщо Ви виявили шлюб?

    Повернення можливе протягом 1-2 днів після одержання (для товарів належної якості).

    Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

    Уважно огляньте товар під час отримання замовлення. Якщо Ви виявили шлюб або пошкодження в отриманому товар, ми обов'язково вирішимо цю проблему. Але для цього Вам потрібно повідомити одразу ж про шлюб товару нашим менеджерам ( надіслати відео, фотографію бракованого товару нам на e-mail або в viber).А так само повинно бути виконано умови збереження упаковки, флакона і якщо товаром не скористалися хоча б раз

  • Как работает наш интернет магазин.

    Мы принимаем заказы 6 дней в неделю (кроме воскресенья).

    После обработки заказа, менеджеры передают сформированные товарные накладные на склады, а те в свою очередь упаковывают товар и курьер осуществляет отправки.

    Часто клиенты просят у нас забрать товар самовывозом, но из-за большого количества заказов мы просто физически не можем уделить время для такого рода просьбы, да и не всегда товар находится в городе покупателя.

    Наш досвід роботи показав, що клієнтові зручніше забирати товар зі складу служби доставки, так як ви можете прийти у зручний для вас час, оглянути, оплатити і забрати свій товар.

  • Як здійснюється доставка?

    Доставка товару по Україні здійснюється транспортними компаніями:

    ✔ Нова пошта

    ✔ Укр. пошта

    ✔ Деливеры

    ✔ Інтайм

  • Способи оплати?

    • банківської картою при отриманні замовлення в почтомате ПриватБанк (Сума платежу повинна відповідати вартості вашого замовлення. Також ви сплачуєте комісію за переказ грошей, згідно з тарифами банку);
    • післяплата (оплата при отриманні), по передоплаті у 100 грн
  • Чому товару, що замовляється не виявилося на складі, хоча його статус на сайті був "в наявності" ?

    Зрідка може бути таке, що замовляється товару немає в наявності, хоча на сайті його статус вказано "в наявності". Знаючи наперед ситуацію по конкретному товару менеджери можуть не змінювати статус його наявності на сайті, в тому випадку, якщо найближчим часом товар з'явиться. Після здійснення замовлення наші менеджери зв'язуються по телефону (як правило день у день якщо замовлення зроблено в робочий час). Якщо товару немає в наявності, то менеджери повідомлять коли він з'явиться і можуть запропонувати почекати назвавши Вам строки його появи. Якщо дані терміни Вам не підійдуть, то Ви можете відмовитися від замовлення (він буде скасований).
    Асортимент дуже великий і вся інформація редагується вручну. Ми стежимо за актуальністю наявності товарних позицій на сайті.

    Приносимо свої вибачення якщо Ви не змогли замовити бажаний товар.