100 мл Paco Rabanne Invictus EDT (м) з магнітной стрічкой
Paco Rabanne Invictus Eau de Toilette
Аромат Invictus от Paco Rabanne — це зустріч із новою мрією про перемогу, з новим героєм, чемпіоном, спортсменом і новою парфумерною історією чуттєвої свіжості.
Invictus — назва, що несе в собі латинське походження і виражає мужність. Як прямим наступником попередників античного світу, Покоління 2.0 передає перевагу видатним спортсменам, уявлення про які часто близько до міфічного. Ці рекомендовані, обожнювані всіма боги стадіонів — передусім людські чоловіки.
Герой історії Invictus вже продемонстрував свої спортивні досягнення, смак цієї перемоги вже занадто високий і банальний. Він втілює абсолютний ідеал чоловіка. Це брутальна, майже тваринна мужність. Для чоловіків він приклад, для жінок — об'єкт водіння. Не стільки його складання, скільки тріумф робить його бажаним.
Для ольфакторного втілення цієї мрії Paco Rabanne звернулися до парфумера Веронік Ніберг. Понад два з половиною роки пошуків потрібно було, щоб створити абсолютно новий, екстатичний акорд.
Композиція чуттєвої свіжості контрастує з традиційними підходами, прийнятими в чоловічій парфумерії. Invictus є надзвичайно текстурним ароматом із насиченим і глибоким звучанням. Він несе в собі всі риси спадщини Paco Rabanne Pour Homme.
Для створення аромату та досягнення чуттєвої свіжості класичну парфумерну піраміду змінили на користь двоголової композиції.
Invictus — це зіткнення світів, сил, відчуттів і цінностей: свіжий деревний аромат, у якому міць приборкається прянощами.
«Між пронизливою свіжістю й тваринною чуттєвістю, — пояснює Веронік Ніберг. ― Ми прагнули до відчуття солоної шкіри, яку хочеться спробувати на смак. Але без запаху океану. Виражений контраст між двома композиціями перегукується, змішується і створює напругу».
Екстатична, вібрувальна свіжість досягається завдяки морському акорду, шкірки грейпфрута та лаврового листа. Привабливість створюється завдяки мужньому характеру та тварині магнетизму деревно-амбрового акорду. Гваякове дерево, амбра та пачулі створюють благородний шлейф.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Вид парфумерної продукції | Туалетна вода |
Тип аромату | Деревні, Водні |
Початкова нота | Грейпфрут, Листя фіалки |
Нота серця | Деревні ноти, Морські ноти, Палісандр, Фіалка |
Кінцева нота | Сіра амбра, Бурштин |
Об`єм | 100 мл |
Класифікація | Мас маркет |
Виробник | Спадщина |
- Ціна: 332 ₴